Melden van schade, verlies of diefstal

Service van Coolblue.

Is je product beschadigd? Of gestolen? Dat is vervelend! Laat het ons snel weten. Wij regelen de rest.

Meld schade bij Coolblue

Het kan gebeuren dat je product ineens niet meer goed werkt, zonder dat er iets mee gebeurd is. Dat valt onder fabrieksgarantie. Met een Zekerheidspakket worden de reparatiekosten ook gedekt wanneer je fabrieksgarantie verlopen is. Ook wanneer je zelf de schade hebt veroorzaakt, zit je goed met een Zekerheidspakket. Meld de schade aan je product bij de Klantenservice van Coolblue. Je ontvangt daarna een e-mail met de instructies voor verzending. Natuurlijk ben je ook welkom in ้้n van onze winkels. Voor een schademelding kun je direct doorlopen naar de servicebalie.

Meld verlies, diefstal of beroving bij Actua

Doe in geval van diefstal of beroving altijd eerst aangifte bij de politie. Gaat het om je mobiele telefoon? Bel dan ook je provider om de simkaart te laten blokkeren. Vul daarna het schadeformulier van Actua in. Heb je vragen over de verdere afhandeling? Dan kun je Actua ook bellen: 010 - 4477100.

Eigen risico

Voor onze verzekeringen geldt een eigen risico. Je eigen risico bedraagt 10% van de aankoopwaarde, met een minimum van € 15,- en een maximum van € 65,-. Als je dus een tablet aanschaft van € 350,-, betaal je de eerste € 35,- van de reparatiekosten zelf. Koop je een iPhone van € 749,-? Dan bedraagt je eigen risico € 65,-.

Vervanging van je product

Je product kan vervangen worden in het geval van verlies, diefstal of reparatiekosten die hoger zijn dan 75% van de aanschafwaarde. De verzekering vervalt nadat je het nieuwe product ontvangen hebt. Als je een vervangend product krijgt, kun je ook een duurder product kiezen. Het verschil moet je dan zelf bijbetalen. Je mag ook een goedkoper product kiezen, maar dan krijg je geen geld terug. Wel een tegoed op je Coolblue-account.

Meer uit Zekerheidspakketten.

Eerder bekeken door jou