Wat is de status van mijn reparatie?

Service van Coolblue.

Via Mijn Coolblue zie je wanneer we jouw pakket hebben ontvangen en wat we voor je gaan doen.

Wat mag ik van Coolblue verwachten?

Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging per mail. Het kan voorkomen dat je product is aangekomen in ons magazijn en dat je nog geen bevestiging van ontvangst hebt gehad. Geen zorgen, het kan tot 24 uur duren voordat we je retour in behandeling nemen.

Vervolgens gaan we aan de slag met de door jou gewenste oplossing. We houden je hiervan per mail op de hoogte. In de meeste gevallen heb je binnen 2 weken het gerepareerde product weer in huis. Mocht dit langer duren, dan laten we dat weten via de mail. Binnen 3 weken komen we gegarandeerd met een oplossing (met uitzondering van reparaties buiten garantie).

Meer uit Garantie en reparatie.

Contactopties Bekijk openingstijden

Drukte op klantenservice

Door grote drukte kunnen wachttijden op al onze kanalen helaas oplopen. Onze excuses voor het ongemak.

Eerder bekeken door jou